Formula za uspešni spletni marketing

Povečanje prodaja s pomočjo spletnega marketinga. Povečajte prodajo preko spleta in znižajte stroške spletnega oglaševanja.

Pospeševanje spletne prodaje

Kaj je spletni marketing? Kako povečati spletno prodajo? Je najbolj pogosto vprašanje prodajalcev, kateri ponujajo svoje proizvode na spletu. Na spletu je veliko orodij ter vsebine s pomočjo katerih lahko povečamo prodajo izdelkov na spletu. Sam proces zahteva izgradnjo tržne analize, strategije ter pravilnega pristopa k Vaši ciljni skupini.

Vsako uspešno podjetje vloži veliko sredstev v izgradnjo svoje blagovne znamke. K imenu blagovne znamke je neposredno povezana tudi spletna stran ter vsebina spletne strani. Vsebina mora biti kratka, jasna in jedrnata. Obiskovalcem Vaše spletne strani morate ponuditi koristne informacije. Koristne informacije katere pomagajo rešiti problem Vaših strank pripomorejo k  temu, da se bodo uporabniki vedno znova vračali na spletno stran. Koristne informacije se s pomočjo družbenih omrežij širijo veliko hitreje. Pri pisanju spletne vsebine ne smete pozabiti, da pišete za Vaše občinstvo.  Zato se morate pred začetkom pisanja članka vprašati: Kako lahko pomagamo svojim uporabnikov oz. strankam?

Formula za uspešni spletni marketing

Prvi korak pri ustvarjanju kakovostne vsebine je brainstorming. Pravilo brainstorminga je preprosto. Nobena ideja ni slaba. Vse ideje zapišite na list papirja ali tablo. Nato sistematično izberete ideje katere se Vam zdijo boljše. Pri iskanju idej si lahko pomagate z naslednjimi orodji:

  • Quora je spletno mesto katero ponuja vsa vprašanja in odgovore na enem mestu. Zagotavlja vpogled v Vaše ciljno skupino.
  • Google Trends, na enem mestu so zbrani vsi ključni dogodki, znane osebnosti ter novice.
  • Delicious je orodje, ki Vam pomaga najti nove ideje, katere temeljijo na zadnjih aktualnih novicah.

Raziščite svojo idejo ter izberite svoj format marketinga

Ko ste izbrali idejo za katero ste prepričani, da se boste povezali z Vašo ciljno skupino. Izkoristite šibke točke Vašega občinstva ter ustvarite več člankov na to temo.  Pri tem uporabite raziskave in jih podprite s konkretnimi številkami. Svoje stališče podprite s pomočjo novic, foruma, revij, raziskav, videoposnetki ter info grafiko.

Različne oblike spletnega marketinga so primerne za različne ciljne skupine.  Sama predstavitev spletne vsebine je prav tako pomembna kakor tudi vsebina sama.

Vrste formatov spletne vsebine

  • Blog, objave in članki
  • Spletne revije
  • Animirani videi
  • e-knjige
  • Infografike
  • Spletni seminarji
  • Igre in kvizi
  • Tekmovanja
  • Forumi

Urejanje spletne vsebine

Po končanem preverjanju sledi počitek vsebine. Članek naj nekaj dni počiva, v tem članek večkrat preberite ter po potrebi popravite, delite ga med sodelavci ter vodilnimi v podjetju. Tako lahko vsebino izboljšate. Po končanem pisanju vsebine, sledi urejanje ter lektoriranje.

Zaključek

Pisanje ter urejanje spletne vsebine se začne z odlično idejo, za razvijanje ideje je potrebno vložiti veliko časa in energije. Na srečo obstaja na trgu cela vrsta podjetij katera so specializirana  za spletno oglaševanje in pospeševanje spletne prodaje. Z njihovo pomočjo privarčujete na času in denarju. Eno izmed vodilnih podjetij na trgu je Marketinški Oddelek. Poskrbijo za celotno optimizacijo spletne strani, spletni marketing ter pospeševanje spletne prodaje.