Oglaševanje na spletu za majhna podjetja

Kako povečat prodajo samostojnega podjetnika.

Kako oglaševati na spletu?

Oglaševanje na spletu za majhna podjetja ni bilo nikoli bolj preprosto. S pomočjo socialnih omrežij so mala podjetja spoznala, da spletna vsebina najcenejši način za izgradnjo lastne blagovne znamke. Kvalitetna spletna vsebina pretvori obiskovalca spletne strani v kupca. Ker sama vsebina ni dovolj smo za manjša podjetja katera si ne morejo privoščiti lastnega marketinškega oddelka pripravili 6 preprostih korakov s pomočjo katerih boste povečali Vašo spletno prodajo.

Vsebino smo poenostavili in jo razdelili v 6 ključnih aktivnosti. Tako boste samo v 6 preprostih korakih prehiteli Vašo konkurenco in povečali spletno prodajo.

 Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je temelj marketinga vsakega malega podjetja, ki želi povečanje prodaje. Ustvarjanje visoko kvalitetne vsebine katera ponuja odgovore na vprašanja, rešuje težave ali ponuja strokovno znanje v Vaši industriji. Vprašati se morate, kako bo Vaša spletna vsebina pomagala Vašim strankam.

1.KORAK: Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je temelj, saj ustvarjanje visoko kvalitetne vsebine ključ do uspeha.  Posredujte vaše strokovno znanje, ustvarjajte poglobljeno vsebino, ki obravnava Vaše stranke in njihova vprašanja. Povabite Vaše stranke naj sodelujejo pri ustvarjanju spletne vsebine. Ciljajte na bloge kot gostujoči svetovalec na Vašem področju.

Postanite bolj aktivni na forumih, sodelujte v spletnih razpravah kjer lahko neposredno nagovorite Vaše stranke. Delite Vašo spletno vsebino na družabnih omrežjih, ustvarite privlačne e-knjige, priredite izobraževalne tečaje sodelujte z lokalnimi časopisi ter medijskimi predstavniki.

2.KORAK: Ugled podjetja

Poskrbite za dober ugled podjetja. Ustvarjanje pozitivne ocene o podjetju je ključnega pomena za uspeh. Veliko število zadovoljnih stran je najcenejša reklama za Vaše podjetje, saj Vas bodo stranke same priporočile prijateljem ali znancem. Če bo stranka imela pozitivno izkušnjo se bo vedno znova vračala.

Preiščite splet o morebitni slabi reklami za Vaše podjetje. Če je nekdo napisal negativen komentar za Vaše podjetje na forumu, poskušajte odgovoriti na njegov komentar in pomagajte spremeniti mnenje o Vašem podjetju.

3. KORAK: Sodelovanje in povezovanje v mrežo

Povežite se z podjetji v Vaši industriji. Vsaka industrija ima vplivne ljudi, ki so deležni spoštovanja in uživajo velik ugled v družbi.  Mnenja strokovnjakov v industriji imajo veliko težo. Z njihovo potrditvijo lahko izboljšate Vaš ugled, verodostojnost in prihodek.

Postanite bolj dejavni na socialnih omrežjih ter se povežite z različnimi podjetji v Vaši industriji. Sodelujte skupaj na marketinškem področju. Pri tem Vam lahko pomaga tudi socialno omrežje LinkIn katero je namenjeno predvsem iskanju poslovnih kontaktov ljudi v isti industriji.

4. KORAK: Zbiranje e-mail naslovov

S pomočjo zbiranja e-mail naslovov bo Vaše podjetje raslo veliko hitreje. Na Vašo spletno stran namestite gumb, ki bo opomnil stranke da vnesejo njihov e-mail naslov. Zelo pomembno je, da s strankami ohranjate odnos tudi takrat ko nakupujejo na Vaši spletni strani. Ohranjajte kontakt z njimi, jih redno opominjajte preko spletne pošte. Ponudite jim najvplivnejše informacije glede Vaše industrije, različne ponudbe in popuste. Tako boste močno znižali stroške oglaševanja na spletu in sredstva namenili za rast podjetja.

5. KORAK: Spletna trgovina

Če Vaša spletna stran še ne ponuja možnosti spletnega nakupovanja je zdaj čas, da razmislite o tem. Vzpostavitev spletne trgovine v današnjem času ni več težka. Obstaja veliko brezplačnih spletnih orodij ter podjetji katera so specializirana za postavitev spletnih strani.

V Vaš spletni marketing in delovanje spletne strani ste vložili veliko časa in denarja. Vaša spletna stran dnevno dobiva vedno več obiskovalcev. Kaj storiti sedaj?

  1. Prosite obiskovalce naj se registrirajo na Vaši spletni strani ali naj Vam posredujejo njihov e-mail naslov.
  2. Ponudite jim kvalitetno spletno vsebino
  3. Napotite jih v Vašo spletno trgovino
  4. Ohranjajte stike z Vašimi strankami

6. KORAK: Oglaševanje na spletu -Facebook

Oglaševanje preko družabnega omrežja Facebook je preprosto, poceni in učinkovito. V Vaši Facebook skupini delite članek, izdelek v akciji ali druge koristne informacije. Prosite Vaše prijatelje, da delijo objavo naprej. Tako se objava širi hitro. K tem pripomore kvalitetna vsebina, katera zanima veliko število ljudi. V članku ali objavi ne pozabite vključiti tudi povezavo Vaše spletne strani.

Če imate na voljo več sredstev jih namenite tudi za oglaševanje na spletu. Poizkusite nameniti 20 – 30€ v Facebook oglaševanje.